期待更好的我

Malaysia
Everything is temprorary.

Friday, September 26, 2008

A tired day

今日我同朋友去唱K
又是我们3条油去 (照)
唱到我無力!無气!
一个字 “累”


咁日我又买了嘢
一条裙
40 蚊
蓝色的
都几钟意下
(唔系点会买呀)


咁日我撞到3个朋友叻
第一个系Ken
KimGary以前的同事
佢仲认得我喔!
(事关我变得咁肥咗)
哈哈


第二个系晓珊
佢系蒲豆豆做工
经过打声招呼 jek


最后个位系Desmond
都系以前KimGary的同事
识咗唔系好久
佢無做KimGary咗咯
转咗去“笼的传人”
同LeeLing一起喔
佢讲的


跟住我地就番咯
因为我又同Florence去佛堂
呵呵



咁就一日啦!!

No comments:

Post a Comment

想说什么?