期待更好的我

Malaysia
Everything is temprorary.

Saturday, December 3, 2011

喜爱夜蒲

最近睇咗一部电影“兰桂坊
Fuhh! 原来咁先叫蒲!
视觉享受!真係靓!点可以唔睇?
查实唔会到好好睇唧地步,不过我好钟意哩部戏咯!
因为......人生必经阶段啊嘛!
Club the night out! 
后生时候有得玩就要玩咯!只要唔过分,都ok既!
所以,唔好同我扮单纯!
我钟意陈柏宇係戏入边既look! 型爆!
有一个Scene我好有印象。系when佢追Jeana搭的既时候,佢嘴咗个镇时好单纯既Jeana
哩part我觉得好Sweet 唔知点解。
哩部电影,主要都系nightlife啦,所以都好typical
但系,有嘀我唔知算不算系typical啦,例如话阿Cat个part。
仲有既是,万宁哥哥好靓仔啦!又有娜姐客串。
重点,一众靓仔靓女演员,点可以错过啊?=P
So....lets listen again to the songs! Very nice! I love 尊严!
陈柏宇 - 尊严


连诗雅 - I'm still loving you

No comments:

Post a Comment

想说什么?