期待更好的我

Malaysia
Everything is temprorary.

Saturday, May 26, 2012

260512



Week 8: World Religion presentation, Submission of one of the assignment, proposal writing
Week 9: Corporate Communication presentation
Week 10: IMC plan submission, online business proposal submission, individual speech, compare 2 websites



Week4刚过了,我和他们什么都还没有开始动。下礼拜week 5, 老师外国回来,要check我们的progress,连个sketch都还没有弄出来。 STRESSSS~! 有闪过不想读的念头。但再想一想,只要我挨过了这个学期,再读多最后的学期,就internship了。现在这学期读的东西我一点都不懂。Week4上了什么课我都不知道。什么是corporate comm, 什么是IMC, 什么是e-commerce我都不懂。读了几遍还是一样。 我明白不了。如果真的幸运可以pass完这个sem,下个sem我就要烦thesis了。 多么陌生的东西。




♫♪ Diary: Lexy ♥ studies not!

No comments:

Post a Comment

想说什么?